• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzending & levering

Snelle en correcte levering

Wij leveren in Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk. onze opslag en verzending verzorgen wij vanuit ons eigen magazijn in Tiel. De bezorging op het door u aangegeven adres, vindt plaats met DPD.  

NIEUW! U kunt nu ook uw paketten af laten leveren bij een parcelshop naar keuze, u vult dan deze gegevens in bij het AFLEVERADRES, uw factuur adres blijft uw eigen adres!

Kijk hier om via uw postcode de dichtsbijzijnde Parcelshop te vinden:

https://www.pakkettenversturen.nl/Pickup#/parcelShopFinder/

 


Overzicht verzendkosten:

Land Verzendkosten
Bestelling tot € 250,- Excl. BTW  Bestelling vanaf € 250,- Excl. BTW
Excl. BTW Incl. BTW
€ 6,95 € 8,41  Gratis
  € 9,95 € 12,04  Gratis
Luxemburg € 14,95 € 18,09   Gratis
  € 14,95  € 18,09  Gratis

 


Overzicht verzending en bezorging:

Wanneer verzenden wij uw bestelling?
Op werkdagen voor 16:00 uur besteld = zelfde dag verzonden
Op werkdagen na 16:00 uur besteld = volgende werkdag verzonden
 
Wanneer ontvangt u uw bestelling?*
1 werkdag na verzending
  1-2 werkdagen na verzending

1-2 werkdagen na verzending

2-3 werkdagen na verzending

*Dit zijn de reguliere levertijden van PostNL en DHL. Echter in geval van onvoorziene omstandigheden kan er mogelijk worden afgeweken. 

Volg eenvoudig de status van uw bestelling:

We houden u graag glashelder geïnformeerd over de status van uw bestelling. Dit doen we per e-mail op de volgende manier:

E-mail 1

Zodra u uw bestelling in onze shop heeft afgerond, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van de bestelling.

E-mail 2 

Zodra wij uw betaling hebben verwerkt, ontvangt u van een e-mail ter bevestiging van uw betaling. Dit is tevens het moment waarop wij uw bestelling gereed maken voor verzending.

E-mail 3

Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van de verzending. Hierin is tevens uw Track & Trace-code opgenomen, zodat u het pakket kunt volgen.

 

U kunt uw bestelling ook volgen via uw account. Ga daarvoor naar uw account en daarbinnen naar ‘Mijn bestellingen’. Hier ziet u een overzicht van uw bestellingen en de status ervan.

Controleer uw bestelling altijd na ontvangst

Controleert u svp direct na ontvangst van uw bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet volgens de factuur zijn geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u dit binnen 24 uur na ontvangst aan onze klantenservice te melden, via:
   info@pompzuigershop.nl 
   +31 (0)85-4015414

Voor een snelle afhandeling vragen wij u om het ordernummer van uw bestelling bij de hand te houden.


Veelgestelde vragen bij Verzending & levering:


1. Kan ik mijn pakket op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?

Ja. In het bestelproces kunt u een ander afleveradres kiezen


2. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met ons: bel naar +31 (0)85-4015414 of mail naar info@pompzuigershop.nl .