- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Verzending & levering
Snelle en correcte levering
Wij leveren in Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk. Onze opslag en verzending verzorgen wij vanuit ons eigen magazijn in Tiel. De bezorging op het door u aangegeven adres, vindt plaats met DPD.
NIEUW! U kunt nu ook uw pakketten af laten leveren bij een Parcelshop naar keuze, u vult dan deze gegevens in bij het AFLEVERADRES, uw factuuradres blijft uw eigen adres!
Kijk hier om via uw postcode de dichtsbijzijnde Parcelshop te vinden:
https://www.pakkettenversturen.nl/Pickup#/parcelShopFinder/
Overzicht verzendkosten:
Vlag | Verzendkosten |
|||
Landnaam | Bestelling tot € 250,- Excl. BTW | Bestelling vanaf € 250,- Excl. BTW | ||
Excl. BTW | Incl. BTW | |||
![]() |
Nederland | € 6,95 | € 8,41 | Gratis |
![]() |
België | € 9,95 | € 12,04 | Gratis |
![]() |
Luxemburg | € 14,95 | € 18,09 | Gratis |
![]() |
Frankrijk | € 16,65 | € 18,09 | Gratis |
![]() |
Duitsland |
Overzicht verzending en bezorging:
Wanneer verzenden wij uw bestelling? | |
Op werkdagen voor 16:00 uur besteld = zelfde dag verzonden | |
Op werkdagen na 16:00 uur besteld = volgende werkdag verzonden | |
![]() |
|
Wanneer ontvangt u uw bestelling?* | |
![]() |
1 werkdag na verzending |
![]() |
1-2 werkdagen na verzending |
![]() |
1-2 werkdagen na verzending |
![]() |
2-3 werkdagen na verzending |
*Dit zijn de reguliere levertijden van PostNL en DHL. Echter in geval van onvoorziene omstandigheden kan er mogelijk worden afgeweken.
Volg eenvoudig de status van uw bestelling:
We houden u graag glashelder geïnformeerd over de status van uw bestelling. Dit doen we per e-mail op de volgende manier:
E-mail 1 |
Zodra u uw bestelling in onze shop heeft afgerond, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van de bestelling. |
E-mail 2 |
Zodra wij uw betaling hebben verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van uw betaling. Dit is tevens het moment waarop wij uw bestelling gereed maken voor verzending. |
E-mail 3 |
Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging van de verzending. Hierin is tevens uw Track & Trace-code opgenomen, zodat u het pakket kunt volgen. |
U kunt uw bestelling ook volgen via uw account. Ga daarvoor naar uw account en daarbinnen naar ‘Mijn bestellingen’. Hier ziet u een overzicht van uw bestellingen en de status ervan.
Controleer uw bestelling altijd na ontvangst
Controleert u svp direct na ontvangst van uw bestelling of de artikelen onbeschadigd en compleet volgens de factuur zijn geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u dit binnen 24 uur na ontvangst aan onze klantenservice te melden, via: [email protected]
+31 (0)344662288
Voor een snelle afhandeling vragen wij u om het ordernummer van uw bestelling bij de hand te houden.
Veelgestelde vragen bij Verzending & levering:
1. Kan ik mijn pakket op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?
Ja. In het bestelproces kunt u een ander afleveradres kiezen
2. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met ons: bel naar +31 (0)344-662288 of mail naar [email protected] .